خلیفه: ولی پور با قهرمانی در یونیورسیاد کار بزرگی کرد، حق امیدی را خوردند

به گزارش وبلاگ شهبازی، سرمربی تیم تکواندوی دانشجویان ایران گفت: هادی تیران ولی پور با مدال طلایی که گرفت کار بسیار بزرگی انجام داد.

خلیفه: ولی پور با قهرمانی در یونیورسیاد کار بزرگی کرد، حق امیدی را خوردند

به گزارش خبرنگاراعزامی وبلاگ شهبازی به تایپه، سید نعمت خلیفه پس از کسب دومین مدال طلا توسط تکواندوکاران ایران در بازیهای یونیورسیاد، در جمع وبلاگ شهبازی اظهار کرد: هادی تیران ولی پور کار بسیار بزرگی کرد. او قرعه بسیار سختی داشت اما قهرمانان بزرگی از تایلند، کره و پرتغال را یکی پس از دیگری برد تا شرمنده مردم نشویم و دومین مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آوریم.

او در مورد مسابقه بحث برانگیز امیرحسین امیدی با نماینده کشور میزبان گفت: در حق امیدی ناداوری شد چرا که وقت تمام شده بود و روی مونیتور هم آمد و تایم صفر شد. قبل از آن امیرحسین یک امتیاز گرفته بود که ثبت نشده بود و ما اعتراض کرده بودیم. داور که امتیاز را ثبت کرد نتیجه 15-13 شد اما روی تابلو یک ثانیه تایم گذاشتند. وقتی مسابقه شروع شد امیدی عقب عقب رفت و از زمین خارج شد که جریمه اش یک اخطار بود. همین عقب رفتن او چند ثانیه طول کشید اما نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که داوران یک ثانیه را تمام نکردند و 3 امتیاز ضربه سر را به تکواندوکار میزبان دادند.

خلیفه همچنین گفت: امیدی اگر پیروز می شد در نیمه نهایی باید با میلاد بیگی (ملی پوش ایرانی تیم جمهوری آذربایجان) مسابقه می داد که خیلی دوست داشتم آنها روبرو شوند که این اتفاق نیفتاد. البته خداراشکر که میلاد بیگی حریف تایپه ای را برد و قهرمان شد. از نظر من امیدی هم برنده است اما قسمتش نبود مدال بگیرد. او غافلگیر شد چرا که همه از برد او خوشحالی کردیم اما تایم را برگرداندن و نمی دانیم استارت یک ثانیه را کی زدند که این همه زمان طول کشید.

سرمربی تکواندوی دانشجویان ایران در خاتمه گفت: امیدوارم لطف خداوند در روزهای دیگر نیز شامل حالمان شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خلیفه: ولی پور با قهرمانی در یونیورسیاد کار بزرگی کرد، حق امیدی را خوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیفه: ولی پور با قهرمانی در یونیورسیاد کار بزرگی کرد، حق امیدی را خوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید