خروج سامانه بارشی از روز چهارشنبه، سامانه جدید روز جمعه به کشور وارد می شود

به گزارش وبلاگ شهبازی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: فعالیت سامانه بارشی که دیروز و امروز بر شدت آن افزوده شده بود روز چهارشنبه از کشور خارج خواهد شد.

خروج سامانه بارشی از روز چهارشنبه، سامانه جدید روز جمعه به کشور وارد می شود

صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ شهبازی در ارتباط با شرایط بارش ها در کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روز گذشته به شدت فعالیت آن اضافه نموده شده بود امروز نیز همچنان در نیمه شرقی کشور به ویژه در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، غرب خراسان شمالی و شرق سمنان و گلستان و مازندران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: بارش ها در روز آینده (سه شنبه پنجم فروردین ماه) در شمال خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق استان یزد، غرب استان مازندران و گلستان همچنان تداوم داشته ولی از شدت بارش ها در مقایسه با امروز کاسته خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این که این سامانه بارشی در روز چهارشنبه از کشور خارج خواهد شد، گفت: در روز چهارشنبه بارش های خفیف در استان هایی همچون کرمانشاه، کردستان و خراسان رضوی قابل پیش بینی است.

ضیائیان همچنین از ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه خبر داد و اضافه نمود: این سامانه از روز جمعه از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور خواهد شد و بارش های خفیفی برای این مناطق قابل پیش بینی است.

وی شرح داد: این سامانه در روز شنبه قوت گرفته و بر شدت بارش های آن اضافه نموده خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ارتباط با شرایط هوای تهران نیز گفت: برای تهران امروز به جز بارش های خفیف و همچنین بارش های احتمالی در ارتفاعات، پدیده آب و هوایی دیگری پیش بینی نمی شود.

انتهای پیام/ 4105/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "خروج سامانه بارشی از روز چهارشنبه، سامانه جدید روز جمعه به کشور وارد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج سامانه بارشی از روز چهارشنبه، سامانه جدید روز جمعه به کشور وارد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید