بسته خبری پرسپولیس، مازادها معرفی شدند

به گزارش وبلاگ شهبازی، برانکو نام سه نفر از بازیکنان جوان پرسپولیس را در لیست مازادش نوشته است.

بسته خبری پرسپولیس، مازادها معرفی شدند

معرفی مازادها

سه بازیکن مازاد پرسپولیس معرفی شدند. گویا برانکو ایوانکوویچ در لیستی که به باشگاه داده، احسان علوان زاده، احمد بهاروندی و شاهین عباسیان را به عنوان بازیکن مازاد معرفی نموده که البته جدایی آنها به جذب بازیکنان جدید بستگی دارد.

انصاری فیزیوتراپی را آغاز کرد

مدافع مصدوم پرسپولیس فیزیوتراپی را آغاز کرد. محمد انصاری به تازگی فیزیوتراپی زانوی مصدومش را در کلینیک باشگاه پرسپولیس آغاز نموده و این روزها با عصا حرکت می نماید اما از هفته آینده می تواند عصا را کنار بگذارد. طبق اعلام پزشک معالج انصاری، این بازیکن می تواند از اسفندماه نرم دوی را آغاز کند اما با این حال، فصل برای او به انتها رسیده است.

برنامه اولین تمرین

پرسپولیس اولین تمرین خود پس از تعطیلات را 13 دی ماه در استادیوم شهید کاظمی برگزار می نماید. برانکو به اعضای تیم اعلام نموده که بعد از تعطیلی 12 روزه، اولین جلسه تمرین در استادیوم شهید کاظمی برگزار می شود و برای آغاز این تمرین، ساعت 16 روز پنجشنبه را در نظر گرفته است. برانکو و همکارانش (غیر از زلاتکو که دیرتر برمی شود) 13 دی ماه به تهران برمی گردند.

بازیکن خارجی منتفی نیست

در فهرست خرید برانکو نام چند بازیکن خارجی هم نوشته شده و بر خلاف شایعه ها، این احتمال وجود دارد که یک بازیکن اروپایی به پرسپولیس اضافه شود. مسئولان باشگاه هم اعلام کردند که طبق لیست برانکو دنبال بازیکن هستند و جذب بازیکن خارجی منتفی نشده است.

چهارمین پیروزی پیاپی امیدها

تیم امید پرسپولیس به چهارمین برد پیاپی خود در رقابت های لیگ برتر تهران دست پیدا کرد. امیدها روز شنبه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تهران در خانه تیم نیروی زمینی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کردند که چهارمین پیروزی پیاپی شاگردان اسماعیل حلالی بود. تک گل این بازی را علی ملکی به ثمر رساند.

طاهری برمی شود؟

فعلا فقط یک شایعه است اما می گویند احتمال حضور دوباره علی اکبر طاهری در پرسپولیس وجود دارد. در حالی که تصور می شد سرپرست جدید باشگاه گرشاسبی را به عنوان مشاور خود معرفی کند، خبر رسیده که او این پست را برای مدیرعامل قبلی یعنی علی اکبر طاهری در نظر گرفته است.

2 - 390

منبع: ایران ورزشی

به "بسته خبری پرسپولیس، مازادها معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، مازادها معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید