بازهم زمزمه های تغییر در نساجی ، بی پول های پرتوقع

به گزارش وبلاگ شهبازی، با این وضعیت مالی و مشکلاتی که نساجی دارد، عجیب است که حتی به تغییر سرمربی فکر کند اما ظاهراً افرادی در باشگاه هستند که به امید کسب نتایج بهتر به طور جدی در صدد تغییر سرمربی تیم هستند.

بازهم زمزمه های تغییر در نساجی ، بی پول های پرتوقع

به گزارش وبلاگ شهبازی ، صعود نساجی با جواد نکونام بیشتر شبیه معجزه بود. قائمشهری ها هرگز هفته های معجزه آسایی که با او نتیجه می گرفتند و در اوج ناباوری به لیگ برتر نزدیک می شدند را فراموش نمی نمایند. او بعد از 24 سال، سند صعود نساجی به لیگ برتر را امضا نموده بود و طرفداران کمی نداشت که می خواست لیگ برتر را هم با او تجربه نمایند.

لیگ برتر برای نساجی و نکونام اما تجربه متفاوتی بود. می شد پیش بینی اش کرد اما توقعی که نکونام در دل طرفداران ایجاد نموده بود، چیزی کمتر از معجزه نبود. حالا نه تنها خبری از معجزه نیست که نساجی حتی نتوانسته خود را به نیمه بالای جدول برساند و در رده دوازدهم جا خوش نموده است. البته که موافقانش همین صندلی را هم برای تیمی که بعد از مدت ها حضور در لیگ برتر را تجربه می نمایند، صندلی بدی نمی دانند اما مشکل اصلی دو دستگی مسوولان و طرفداران در حمایت از جواد نکونام است.

مسوولان نساجی مدعی اند که از او حمایت می نمایند و حاضر نیستند با کسی جز او کار خود را ادامه دهند اما در عین حال از گوشه و کنار زمزمه هایی به گوش نکونام می رسد که از مذاکره برخی افراد وابسته به باشگاه با گزینه هایی برای سرمربی گری نساجی خبر می دهد.

جواد نکونام که پیش از این هم به واسطه پیشنهادهایی که دریافت می کرد، بارها در معرض تصمیم گیری برای جدایی از نساجی قرار گرفته بود. حالا از خبر این مذاکره های پنهانی حسابی برآشفته است و حتی به مدیریت باشگاه پیام داده که در این رابطه باید شفاف سازی گردد.

این اولین بار نیست که نکونام خبرهایی درباره حرکت باشگاه برای مذاکره با گزینه های جانشین خود را می شنود و این بار می خواهد تکلیف خود را برای همیشه معین کند. تصمیمی که شاید حتی به تغییراتی در بدنه کادرفنی و تغییر دستیاران جواد نکونام هم منجر گردد.

از طرف دیگر اختلاف نظر درباره ماندن یا رفتن جواد نکونام، حتی تا رده مالکیت باشگاه نساجی هم کشیده شده است و همین موضوع اوضاع را برای ادامه همکاری نکونام با نساجی سخت نموده است.

نساجی در حال حاضر در آستانه بازی حساسی با سپیدرود رشت قرار گرفته است و بدون شک این مسابقه خانگی، مسابقه سرنوشت سازی برای نساجی و نکونام به حساب می آید. این طور که به نظر می رسد هم نکونام و هم مسوولان باشگاه منتظر هستند تا بعد از این بازی برای کادرفنی تیم تصمیم بگیرند.

نکته جالب اما این است که باشگاه نساجی، علی رغم اینکه دو مالک متمول دارد اما تا اکنون به کادر فنی خود پرداختی نداشته است. البته بازیکنان تیم تا اکنون قسط اول قرارداد خود را به طور کامل از باشگاه گرفته اند و رفته رفته منتظر دریافت بخش دوم قرارداد خود هستند.

با این وضعیت مالی و مشکلاتی که نساجی دارد، عجیب است که حتی به تغییر سرمربی فکر کند اما ظاهراً افرادی در باشگاه هستند که به امید کسب نتایج بهتر به طور جدی در صدد تغییر سرمربی تیم هستند.

500 - 11

منبع: ایران ورزشی

به "بازهم زمزمه های تغییر در نساجی ، بی پول های پرتوقع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازهم زمزمه های تغییر در نساجی ، بی پول های پرتوقع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید