آماده باش شهرداری و بخشداری مرکزی پلدختر برای مقابله با سیلاب

به گزارش وبلاگ شهبازی، صمد چراغی شهردار پلدختر در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: با توجه به هشدارهای مکرر مدیریت بحران استان، شهرستان و اداره هواشناسی مبنی بر بارش باران های سیل آسا در پلدختر شهرداری این شهر با همه نیروها و تجهیزات در آمادگی کامل هستند و شهرداری پلدختر در مناطق بحرانی شهر اکیپ هایی را مستقر نموده است.

آماده باش شهرداری و بخشداری مرکزی پلدختر برای مقابله با سیلاب

وی با بیان اینکه که تمام کوشش نیروهای شهرداری مقابله با هر گونه حادثه است، گفت: از مردم می خواهیم که به هنگام بارندگی ها همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

شهردار پلدختر از شهروندان خواست که تمام همکاری لازم در مورد پاکیزه نگه داشتن شهر و نریختن زباله ها را داشته باشند تا کمتر شاهد گرفتگی جداول آب باشیم.

مرتضی کائیدی بخشدار مرکزی پلدختر نیز در گفت و گو با وبلاگ شهبازی با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، گفت: شوراها و دهیاران برای وقوع سیلاب احتمالی تمهیدات لازم را بی اندیشند.

آماده باش به دهیاران و شوراها

وی، گفت: طی هفته جاری وزش باد، رگبار شدید باران، رعد و برق پیش بینی می گردد، بنابراین در برخی مناطق اختلال در تردد جاده ای، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

بخشدار مرکزی پلدختر بر آماده باش دهیاران و شوراها در سطح بخش مرکزی پلدختر تاکید نمود و گفت: برای مقابله با جاری شدن سیلاب، رعد و برق، وزش باد، ریزش کوه و هرگونه حادثه احتمالی به ویژه در حوزه روستایی تمهدیات لازم باید اندیشیده گردد.

کائیدی از روستائیان و عشایر خواست از حضور و عبور در بستر و حریم رودخانه ها، مکان های مرتفع و تپه ها، زیر درختان و زیر سیم های برق هوایی خودداری نمایند.

وی، اضافه کرد: لازم است که شوراها و دهیاران در اسرع وقت آن قسمت هایی از رودخانه، کانال ها و زیر پل ها را که احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی دارند را لایروبی نمایند تا از آب گرفتگی در روستاها جلوگیری گردد.

بخشدار مرکزی پلدختر بر آماده باش دهیاران و شوراها در سطح بخش مرکزی تاکید نمود و گفت شوراها و دهیاران موظف هستند برای مقابله با جاری شدن سیل، آب گرفتگی و هرگونه حوادث احتمالی به ویژه در حوزه روستایی با تجهیزات کامل تا آخر هفته جاری در سطح روستاها حضور یافته و به حالت آماده باش قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آماده باش شهرداری و بخشداری مرکزی پلدختر برای مقابله با سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش شهرداری و بخشداری مرکزی پلدختر برای مقابله با سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید